nails

ska alldeles straxt lägga mig i sängen och förhoppningsvis somna, men innan dess så målade jag mina naglar, svart. ångrade mig efter två fingrar och tänkte varför målar jag naglarna nu?! kommer ju säkert hinna förstöra dom innan jag somnar, och ja, varför målade jag?
Tror jag skulle känna mig lite mode aktigare än jag är.. ? jag är ju inte så super haj på allt mode, ids inte, men antog att man kanske ska vara lite så på en klädbutik.
vad tror ni? haha, om nu någon vågar svara,
Men ja, nu är ju mina naglar svarta.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag tycker svarta naglar är HOT :)

2011-03-16 @ 21:19:52
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback