Sträcker upp mina händer, Tror att det här kan vara början på nått stort

.
Hallå!
sitter och kikar på family guy via wiiet! lite så där lycklig nu när min tekniske pojkvän laddat hem programmet så man kan kika på film! :D och det blir en riktig film om en stund, jag ville bara blogga lite före haha! :)
.
Hem resan gick bra, men fy bubblan vad det snöar! hoppas det ger sig till imorgon, då vill vi ju ut och köra lite skoter, grilla och sånt.
Ikväll har vi fått igång en polaris, dock gick dragsnöret av haha så den får stå tills imorgon :)
.
Men vi hörss! :) jag ska ta och kika på tvn nu.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback