Tillbakas!

Hej! har inte bloggat på ett tag, men jag har inte orkat haha..
Iallafall, har börjat min praktik på Kappahl, det är sådär.
Och igår så flyttade jag och Emil från hans lägenhet till min för nån månad, och jag tackar anderssonz trafikskola och föräldrarna i det stora röda huset ute i skogen för att vi har BIL! helsicke vad grejer man har plockat på sig, lite grejer varje gång vi varit till min lägenhet, lite kläder och sånt, men nu när vi skulle hem var det en stor bag, två små och två handväskor, flera ica kassar, och typ allt det var mitt! :o haha!
.
Och idag då! tog skinnjacka för det var ju så fint väder i morse, tro på fan att det blev snöstorm på eftermiddagen! och då överdriver jag inte, blev helt vit när jag gick rån kappahl till Åhlens, (dom är ju mitt emot varan..) tur Emil hämtade mig! :)
.
Menmen, just ja! igår fixade jag, Jenny, Per-filip och barna en rolig grej! väldigt nyfiken på resultatet! men det blir nog storslaget! :D

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback