Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Hej !
.
Middagen var typ übergod! det blev fläskfilén och det :) riktigt lyx!
Annars då..? gjorde klart en engelska uppgift nyss, lämna in imorrn, känns bra.
.
Appråpå mina konstigt rubriker snodde jag iden från en blogg med att ta remsor från låtar, Denna är från jag kommer med Veronica Maggio. riktigt bra låt! :)
.
Blir nog film nu, American History X, så hörs imorrn! då bär det iväg hem över till mammsen! :)♥
Lägger in en ganska fin bild, dock tagen 4 november 08, ingen snö, dö fint väder, och taget i slussen på Kälarne skola, men ändå, lite speciell.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback