110511

Hej!
Haft en helt total ovärd dag, den ända roliga på dagen var väl när jag följde Ellen till min busskur och så snacka vi lite haha. den enda .
Annars idag har vi varit på Wargen på förmiddagen, någon yrkesmässa eller något, lyssna på två grejer, nått massage grejs och sedan på två brandmän, (det var förövrigt skitkul att lyssna på), dom prata massa om jobbet och jag är super sugen! alltid varit lite sugen på sånt, typ ambulans, polis och sånt. men aldrig riktigt trott att jag skulle klara det, men brand man kanske..? verkade inte allt för svårt, bara jag vill så säga.
.
På eftermiddagen så skulle vi massera El grabbar(&tjejer) som hade hjälpt oss under två måndagar för nån månad sedan, så dom skulle få massage som tack, läraren hade planerat att det skulle typ bli två massage pass, 15 killar första och 15 andra, men kom bara 7 haha! dom andra hade "bojkottat" hela dagen då det ändå typ inte skulle vara en  riktig skoldag, men lugnt för mig, jag gillar ju ändå inte att massera, men dom missa nåra jävligt bra händer!
.
Nej gu, har fått hem ett hemprov nu om naturkunskap, kemi och skit, så ska nog sätta igång!
Hörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback