Ensam

Okej, detta är väl den dåliga sidan av mig som skriver.. haha,
Sitter ensam hemma, Mamma jobbar, Anders jobbar, Timo är dock här men inget vidare sällskap.
Åh, börjar ångra mitt val lite, men får tänka så att mamma kommer hem imorrn så blir inte ensam någe många timmar till, eller ja, kanske inte länge alls beroende på när Anders kommer hem.
.
Känner verkligen igen mig som på stresshanteringen, ett test vi gjorde och jag insåg genom det att jag HATAR att vara ensam, några timmar är okej, men när alla andra gör något roligt och själv sitter man och lyssnar på E.M.D just nu som råkade komma fram på spotify, det är inte ok..
.
Men en grej som är bra, jag kan sitta och skrik-sjunga hur högt jag vill!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback