ett glatt hejdå!

Kom hem för en stund sedan då jag, mamma och Emil tog det ALLRA sista ur lägenheten på körfältet och slängt nycklarna i grannens brevinkast. Väldigt skön känsla att vara fri den, men ändock, läget på lägenheten jag hade kunde inte att bli bättre! sjukt nära till allting, men ja, synd att den var så förbannat liten!
.
Fick förresten en order av syster att lägga upp bild på bokhyllan, så det ska jag såklart göra :) (och ja, min tv är lite bebis, men den är söt! )
Blir även lite nya tillskott imon en mycket snar framtid, så det är spännande!
.
Mår bättre ikväll, så ska troligtvis på skolan imorrn, har dock ont i huvudet, men har jag ingen feber ska jag gå, ingen har väl dött av lite huvudvärk, (jo,kanske, but still..)
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bokhyllan var jättefin!! :) P&K <3

2011-05-11 @ 23:37:01
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback