Get confused and you will fade away.

Hej!
Sitter och slöar och vilar fötterna i soffan, är ganska brydd över att klockan är så förbannat mycke, inte jag har gjort någonting ikväll! handlat mat, packat ihop lite i Emils lägenhet, men ändå är klockan halv 9!! :O
Ajja, blir nog nu att läsa till svenska prov jag har imorrn.
.
Idag stack klassen plus en massa andra och såg teater på storjöteatern, den var helt okej, jag älskar sluten på dom, just för att skådespelarna ser så lycklig ut haha, det är fan det bästa :p
Men sedan strosa jag och några från klassen ut på stan, jag fastna på H&M där jag inhandla strumpor, troser och en jacka! super nöjd :) och efter det drog jag hem.
.
Sov iallafall super gott inatt! :) vakna 4 inatt och för en halv sek tänkte jag vart fan befinner jag mig..? , men så insåg jag att jag var hemma. skön känsla :)
.
Ser att pojken kollar i kylen, kanske dags att äta middag, Hörs! :)
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback