Helg, dagar, timmar, allt..

Hej!
Har kommit till stan för några timmar sedan :)
Har en pojk och en hund med mig, vi kunde inte lämna honom ensam i Huset i en vecka (även om pf skulle komma och mata djuren varje dag) men han är söt :)
.
Iallafall, kom till Selsålandet i tordags, har inte gjort speciellt mycket i helgen, skjutsat Emils föräldrar till flyget, grillat med pf,jenny och barnen, firat valborg och sovit!
.
men , hur var eran Valborg?
Min var helt okej, jag och Emil var chafförer, körde en fin stor bil! med ett jävla ljud, fyfan, håret lyfte när man drog upp volymen. men sånt skulle man ha haft! :)
Annars "hängde" vi i stugun, brasan och sånt. helt okej :)
.
jaja, ska läsa in lite till parfym provet imorrn (som jag måste göra... ) annars sova hehehe, för imorrn blir det en spännande dag! :D :D ska börja flytta! :D

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback