I'm coming home

Hej!
kom hem till Kälarne för en stund sedan, Emil körde hit mig och sedan for han hem. och det känns skönt att jag fortfarande får en klump i magen och lite tårögd att lämna honom. Men helgen blir bra ändå! :)
.
Idag på skolan hade jag Engelska Speaking, gick bra men synd att jag prata med en helt opratglad kille, sånt förstör som fan! men jag glänste iallafall. Sedan hade vi körsång, dock kändes det roligare idag, vet inte varför.. men ska fortfarande inte sjunga på studenten, men varför inte träna iallafall?
.
MEn, ska fortsätta kika lite nu, hare! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback