Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv..

Hej!
sitter och ska plugga lite! haft en skön dag på skolan, svenska där vi lekte en lek och sedan gjorde man franskmanikyr på Therese och efter det stresshantering där vi gjorde något om att hitta sin dröm.
.
och när jag kom hem så fanns äntligen min grej i brevlådan som jag hade beställt hem! en earcuff! sjukt snygg! :)
synd bara att den inte kom igår haha då jag hade satt bak håret idag...
.
Men annars då? nja just ingenting, hejss
och ja, mitt öra är lite rött för jag tryckte ihop grejen haha! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback