konsten att vara ilsken på sig själv

Inte speciellt svårt...
.
Haha jag kan då bli gode ilsken så mig själv.. tänkte igår kväll att jag måste ta med hårddisken hem för att ha filmer (dock för trött för att packa den då..) men glömde den imorse, förbannat bra! Men har ett usb minne på nyckelknippan som jag alltid har filmer på, dock nu när jag satte in den i datan är den tom...
Haha, blir så arg på mig själv.
OCH som om inte det vore nog så glömde jag min naturkunskaps bok i Emils bil.. haha! och jag som har många uppgifter att göra! haha blir så griiinig! ska fan ha en lapp i pannan med grejer så jag inte får glömma dom!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback