Oops i did it again! (taget från en toarulle..)

Hej!
Har precis duschat och ligger nu i soffan och jäser, ska alldeles straxt blåsa håret så man kan åka hem någon gång:)
Idag på skolan hade vi Writing Nationella med engelska B, samlades jätte mycke folk i aulan, och sedan då blev jag nervös, och sedan fick vi pappret och började skriva, hoppas verkligen jag klarade mig, kunde knappt något om ämnet, men skrev på som fan ändå, bara att hitta på.
Men så efter lunch hade vi den inte så efterlängtade körsången, (åh vill inte nå mer) och tränade på en massa låtar, mitt i allt klämmer läraren ur sig att hon har bestämmt att vi ska sjungastudenten i aulanwargen, aldrig i livet.. dels för att Emil tar studenten och jag vill fixa för det, och sedan så tänker jag inte gå upp dit med klassen och låta oss gör bort sig. nej huvva! jag skippar det :)
.
Nej inge mer klagande nu, bara positivt, vackert väder, gosig pojkvän och livet är underbart i den nya lägenheten! :D
.
Hörs antingen på söndag eller via mobilen i helgen!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback