såfa

Hallå hallå.
Har precis lagt mig i soffan med en sallad till middag! så jäkla god! fick den av mamma när vi var på coop, vart en himla salig blandning :)
.
Iallafall så idag har jag vaxat mammas ben på skolan, sedan drog hon hem till torvalla och putsade fönster, när jag slutade for jag hem till henne och så for vi på jysk, rusta onoff och coop och handla ännu mer till lägenheten! :D
känns så otroligtg mysigt,
Och nu sitter jag och väntar på att pojken ska komma hem, han är i boberg, och under tiden jag väntar ska jag baka en kladdkaka! :) så kom och fika för fan!
.
Men vi hörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback