boogie woogie

Haaaj!
Har precis legat och kollar på Twilight- eclipse, dom är braaaa! men jag hejar dock på TEAM-JACOB!!!!
Idag var det en sjuk lugn dag, började 10, hade lite dunder uppvisning, sedan lunch 11, började halv 1 igen men ick gå typ 20 i 1 då vi bara skulle ha betygsnack och jag redan haft det.
Men pratade med en lärare idag om ett betyg, och tanten måste skämta med mig om hon kommer och säger NU att jag fick ig på ett prov jag gjorde i November, och jag bör göra omprov annars får jag ig i hela kursen.. men dock är det ingen viktig kurs så tar nog ett ig isf :)
.
Så då hämtade Emil och Långeman upp mig på skolan, for runt lite, och sedan ner på stan där det blev häng på stortorget med nå människor :) träffde Emelie också! sedan for Jag, Emil och Långeman hem hit och hängde framör tvn ett tag och skrattade åt family guy, kul det också :)
jag tog och målade naglarna också :) blev en fraansk manikyr med nå stenar, as nöjd, dock funderar jag på att måla på ett genomskinligt glittrigt nagellack ovanpå så blir det sötare, men får se hur det blir med de, inte ikväll iallafall :)
.
men ska skriva lite om 50-talets smink nu, hörs !:)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback