18 år idag!!

Hej!

 

då var typ denna dag över. Idag fyller/de jag 18 år!!

Det har firats med att gå på banken och fixat VISA kort, sedan fika på skolan med brudarna, planering inför imorrn och middag på Athena med mamma och Anders! haft en rätt så bra dag iallafall :)

 

Men har inte haft den där pirr pirr känslan av att jag fyller år, kanske 3 timmar idag har jag verkligen känt att jag blivit äldre. men mest har jag varit själv för min grabb är ju inte här och firar med mig.

 

Nää ska inte klaga, har ju som sagt också fått handla cigg till Anders, då är väl nöjd.

Men ruskigt god mat var det också iallafall!!

Tack mamma och Anders♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

grattis i efterskott! :) <3

2011-11-23 @ 10:23:35
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback