kälaaarne

Hej!

jag är sämst på att blogga, skäms på mig!

I veckan har jag haft praktik som ni vet, På Life och det har varit kul! 
.
I onsdags for vi till sjukhuset för ultraljud på buk och röngtgen på lungor o hjärta + ett läkar besök.
Jag ska ju flyttas över nu till kirurgerna på vuxna nått haha! Känns helt okej.


I helgen har jag varit hemma hos mamma & anders♥ syster och hennes Kille med 2 hundar har också varit här, då det är fullt hus! :) men kul.
I går (lördag) för firade vi min födelsedag så mormor kom och det blev tårta, MUMS! och paket öppning :)
sedan go middag och nått glas vin med harry potter, part 1 på kvällen! så jäkla bra dag!

Idag packar jag, tror jag ska kuta upp på vinden en snabbis och kika om jag hittar något roligt, tror mamma ska ha en snygg hansväska där uppe.
Och sen så ska jag ha lyxen att åka bil in till stan med Emelie och hennes mamma, då min dumma pojkvän ska vara borta tills onsdag och alltså missa min födelsedag.....

Menmen, vi hörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback