skolan

Hallå!

 

sitter på skolan med min bloggis, vi har UF vecka så sitter och skriver affärsplan och skit. Är rätt så himla segt :)

 

imorse höll ja på att göra på mig när väärsta blixten och dundret kom, åskade 30 NOVEMBER. sjukt, allt blir ju bara mer och mer sjukt..

Men ja.

 

Sen så vill jag bara skriva för jag har tänkt på det att jag är så stolt över att jag har flyttat hemifrån och gör någonting med mitt liv, jag pluggar och när jag tagit studenten har jag tänkt att jobba, och flytta någonstans sedan. jag LEVER! Det är mer än många andra gör som bara sitter hemma hos sina föräldrar och lever på dem, nog för att jag får lite pengar av mina men det är endast för att kunna leva när jag bara har studiebidrag, men när studenten är tagen äre slut på det, då vill jag tjäna mina egna pengar!

Så det så!

 

Nu ska jag fortsätta jobba :) hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback