StadN

Hejhej, har pappsen på besök i helgen, så idag har vi varit och shoppat! Så det blev två par skor (ett par gratis på skopunkten) en mascara, julgardiner, bambu persienn, choklad kalender, en svart glittrig jul stjärna för fönster, ljuslyktor men säkert nått mer å! dock bjussa ju pappa på en hel del hihi :)

Övningskörde även i stan idag, gick bra bra! två kärringstopp tror jag, så det är inte så farligt för att vara första gången jag kör MITT i stan :)

Och så ikväll har vi käkat go middag! älgkött, hasselback, bea och fet salladen! så jävulskt gott, så nu sitter jag med ett glas öl i soffan och njuter :)

 

Hörs sen!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback