I can rip you off, and steal all your cash, suckerpunch you in the face, stand back and laugh.

Hej!

Sitter på skolan och har religion och tänkte att jag då kunde berätta om helgen och de.
har dock inga roliga bilder, men inlägget blir nog underhållande ändå hahaa.


Fredags kväll tog vi ju och for neråt, det var jag, Emil, Pf och Jacob. Var en lugn resa ner, kollade på Mamma Mu & kråkan med jacob, spelade lite, käka lite nötter.. tog de lugnt. 
Vi kom ner till Killen runt 2 halv, packade in hans grejer och sedan vände vi och for upp igen.
Efter typ 1 ½ timme så smäller de till i Släpvagnen och så har vi fått punka, mitt på Motorvägen. svängde av efter en stund i Iggesund, och hela däcket är sönder trasat. självklart hade vi inget reserv däck, fick lite panik och ångest. klockan var ju typ 4 halv 5.
Ställde av oss vagnen efter en skogsväg och då vare bara att börja fundera och leta däck, for runt i Iggesund, inget däck..
for till huddiksvall, inget däck.. snurrade väl runt i en 2 timmar innan vi for ut efter en skogsväg och där i ett dike hittade vi ett däck ;) tog de och sen så började vi äntligen att fara hem!!
Jag och Emil däckade bak i bilen, sov ända tills vi kom på gården hemma. :) vart en väääldigt lång natt, men rent generellt var den rolig. och bäste jacob sov hela resan, inte ett ända gnäll, så söt! :)


Söndag när jag och Emil hade 2 år♥ så vaknade vi lite sent. gav honom present, käka frukost och sedan bar de iväg ner i källaren, håller på att rusta upp en volvo, så vi kika lite på den, meka lite och hade de allmänt trevligt :)
lite mysigt så där ändå bland spindlarna.
mot kvällen for vi in till stan, handla och sedan la vi oss och myste i soffan och kika på tv. Bra kväll! plus så hade vi ju egentligen redan firat förra tisdagen också! :)

nää hövva långt blev de. men nu ska jag arbeta. vihörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback