Make-up

Hej!

 

sitter hemma och ska snart sätta igång med middagen, blir älgkött, kroketter och bea idag! :)

måååååste också plugga ikväll då jag har Nk prov imorrn på grejer jag egentligen inte fattar mig på. ska se om Emil kan. (haha, skämt osido)

 

Idag på skolan så hade vi make-up, skulle sminka av en naturbild. jag blev sminkad av Elin, dock hann jag typ som kladda ut de lite och skulle ta bort hälften(men allt försvann) så har ingen bild på de. men vart riktigt coolt!!

Sedan så sminka jag Elin, som Norrsken, va nervös över så många färger men var faktiskt bra :)

 

Tog även bild på Therese make-up som Johanna gjort på henne, vart också riktigt bra! :)

 

ååh jag älskar make-up. så kul!!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback