massor!

Hej!

 

okej jag borde bli bättre på blogg, men fan jag orkar inte!!

 

 

iallafall, helgen som var var mysig, mekade, jag och Emil följde med Hans till Sundsvall på någon bilträff på birsta, mest 740: s men fanns andra snygga bilar, kall men rolig kväll! :)

 

Måndags hälsade vi på Nina, såg gumball 3000, handlade även ny Vinterjacka, behövs! skor blir nästa köp! :)

Tisdag Igår då så firade vi ju, sedan kom Emelie på besök och vi spelade wii och sånt :)

Idag så for vi till Storhogna, där vi skulle fjällvandra och göra behandlingar, och för att mina lärare typ hatar mig(nerå) så fick jag göra massage, 1 timme! inte ett dugg roligt. Seg dag, men ja, fint ställe och läge :p OCH SNÖÖÖÖ, tog i årets första snö idag...

 

I helgen ska vi åka ner till Sthlm över typ dagen, ska hämta en pojk. blir nog bra :)

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback