öööööööö-vik

Hej!

 

sitter hos syster i ö-vik, tog bussen i igår morse, åkerh em imorrn eftermiddag.

har de riktigt skönt :)

 

 

iallafall har min telefon äntligen skickat mina mms till bloggen som jag skulle skicka förut. 
godiset igår kväll men kom in idag,

och shopping som jag och syrran gjort idag :)

blev en shorta och mobil grejer, måste ju hålla mobilen fin!

 

Igår så såg nu ju som har mig på fb att syrran färgade min utväxt, haha, ja de blev ju bra.. .? någon fläck här å där men blev helt okej!

 

Ikväll blir de tjocka lite till, någon film och sånt :)

 

vi hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback