slö

Hallå!

 

sitter hemma och kikar på greys, har jätte ont i ryggen och huvudet så ska ta en alvedon och lägga mig ner ett tag.

 

har haft matte idag, sedan psykologi där jag fick kramp i handen av allt jag skrev och sen textil där vi fick rita av en klänning och sen segade vi bara.

 

I helgen så tog vi de lugnt, svetsade, mekade, lekte med barnen och i söndags blev de en spontan tur till Sundsvall för grabbarna skulle kuta på biltema, så de blev de :) sedan så for vi till mammsen för att käka middag innan vi for till Östersund igen.

Fantastiska mamma♥

 

ja de va väl allt jag hade att berätta, ska lägga ut bild på tröjan mamma stickat till mig sen, orkar inte de nu! :) så jäkla fin och skön!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback