when your out of breath with nothing left to give

Hej!

 

blive en massa strul idag. Skulle på sjukhuset för ultraljud på buk, (im not pregnant!) hjärt/lung röntgen och läkar-besök med spruta.

Mamma plockade upp mig, vi började fara, när jag skulle anmäla mig nere på röntgen så säger dom att jag inte fanns med, jag säger klart och tydligt att vi fått kallelse. Tanten går och kollar efter, kommer tillbaka och säger att det måste ha blivit något misstag, och vi har inte tid idag.
Då är det alltså barnmottagningen som strulat till det och egentligen inte bokat tid. Så allt de vi skulle göra idag fick bli en annan dag... segt.

 

Går upp på mottagningen och berättar, men eftersom mamma redan tagit ut sprutan från apoteket ska jag ta den idag. så idag har jag fått min 4 gardasil spruta. Man tar egentligen bara 3, men eftersom jag är lite annorlunda på så vis så fyller dom på mitt immunförsvar. men 800 kronor för en jävla spruta?!

Jag hade ett svagt minne att sprutan gjorde ont, men FAN, gjorde ju ap ont! satt och bet mig i läppen för ville inte vara mesig och grina. men oj ajaj...

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback