2 år!!

Hej!

 

sitter i lägenheten nu, for ifrån nina runt 1 idag, men vi har haft de himla trevligt, mycke film och godis! :)

 

Idag iallafall har jag varit Cancer fri i två år, för två år sedan idag låg jag på östersund sjukhus och fick min sista cellgifts behandling, läkarna kom in och grattade mig, sköterskor kom in och kramade mig. det var nog den bästa dagen i mitt liv!

Jag vill aldrig mer tillbaka dit, jag SKA aldrig mer tillbaka dit, FAN VA SKÖNT! jag är frisk, jag är lycklig och jag lever livet! :)

 

 

Mina ärr påminner mig om min kamp, och att jag VANN! och det är jag så jävla stolt över!

 

"kära 16åriga jag, du överlever"

 


Kommentarer
Postat av: nils-mikael

Vet inte om du minns mig men va skönt att du klarade det! Du är stark som människa! :D

2011-09-08 @ 22:30:32
Postat av: julia

sv: jo men klart jag kommer ihåg dig! :) tack så mycket! :)

2011-09-09 @ 15:42:26
Postat av: Nils-Mikael

få se, vi har aldrig träffats efter teatern i Tärnaby va? :/

2011-09-09 @ 23:46:25
Postat av: julia

hm, nä jag tror faktiskt inte de? om du inte varit på tärna marknan eller nått :p

2011-09-11 @ 22:53:16
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback