Allt möjligt..!

Hej!

sitter på skolan då vi har hål timme i typ 2 timmar, dock 1 timme kvar nu :)
har skrivit klart svenskan, och nu kikar jag bara runt lite.
.
Igår iallafall!!
Skola, inte mycke och skriva, men sen efter skolan tog jag och Emil och for till Elgiganten och kika lite, slutade med att jag kom hem med en samsung s 2! :D och när vi kom hem så ville en av Emils kompisar ha bärgning, han stod på E14 vänd mot stan och skulle till krokom, så det var ett jävlasjå och vända bilen, sedan att bärga då vi bara hade ett tunt band, men de gick ju iallafall :) 
.
men sen så slängde vi oss i soffa och dog ett tag medans vi kollade på Gumball 3000 :) 

Och så fyllde ju även mammsen år igår, GRATTIS! ♥!
.
okej, väldigt mycke skrivet nu, men jag ska bara berätta att jag tänker på syrran som är på operation idag♥, fick ju även träffa henne en sväng i helgen, och lilla mini Timo vid namn Molly, :)
.
Nää nu hörs vi!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback