Blååå

Hej!

 

sitter och kikar på tv och stickar, ja ni såg rätt, har tagit hem stickning från skolan, har ju textil på IDV, så ska sticka en blå rund halsduk haha...

Och idag så när jag slutat och skulle med bussen så är jag typ 5 meter ifrån den när den står med hållplatsen, (var lite sen..) men när jag är typ 2 meter ifrån kollar han på mig och hånler lite och far, jävla idiot... , och när jag tog bussen 20 min senare så börjar de kittlas lite på handen, jag kollar ner, och ser en spindel på handen, dock ganska lite, men jag skakar handen och den fär, men vart vet jag inte så lär väl hitta den i brallorna ikväll...

 

I helgen så ja, bytte vi ruta (hade tänkt lägga in bilder, men va som så suddiga) vi sparkade ut rutan med fötterna när vi insgå att de va jobbigt att skära ut den, och så på med den nya, kul!

sen så kollade jag på när Pf och Emil mekade med 940in och så hälsade vi på gammgubban i byn :)

 

Ja men de va väl allt, så vi hörs! :)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback