Boy you got my heartbeat runnin' away. Beating like a drum and it's coming your way

Hej!

 

ligger i sängen i Kälarne och lyssnar lite på musik. helt okej! :)

Emil skjutsade hit mig idag, och sen så for han hem.

 

Ikväll har jag hjälpt mamma och Anders att skära upp älgkött, haha! inget jag tycker om så särskilt men dom kunde ju behöva hjälp :)

Sen va ja ute och gick med Timo, dock va de liiiiite för mörkt och liiiite för mycke ljud så jag snabbade mig in haha! lite mörkrädd då (:

 

 

Har förresten tänkt på att köpa ny telefon, min nokia bråkar lite och fungerar lite som den vill.. funderar på antingen den nya samsung eller en HTC, ska ALDRIG mer iallafall ha en sony hahahahahaaa... sämst telefoner!

Nää. men kanske en HTC sense eller typ nått annat bra :)

 

 

Nä, men vi hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback