grupper..

Hej!

 

Kom hem från skolan för ett tag sedan, har haft en bra dag, manikyr på "morgonen" sen lunch, rygg massage (SKÖNT) och sen Hälsopedagodik (inte livsmedelspedagogik som jag skrev hahahahaha...fail.)
de verkar spännande, men först och främst har vi ju en bra lärare :) Och sen slutade vi, så tog jag och Lisa bussen och nu sitter jag här och väntar på att Emil ska sluta, så jag kan få steka köttet jag har i frysen :)

 

Har förresten suttit och kollat på min fb typ gamla inlägg haha.. och jag ser så många roliga/fula grupper jag har gått med i, typ:

Män kan också ha känslor - Hunger tillexempel..

Vi som vet att fruntimmer ALLTID får som dom vill..

Vi som hatar när penisen glider in i skon när vi går..

Alla vi som undrar vad gubben på pilsnerkorvburken heter..


ja några grupper av alla, hahahaa så fult! men ja, så roligt :)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback