HELG

Hej!

 

har helg nu, skööönt! :)

har haft en lugn och skön dag, naturkunskap på morgonen (10...) och sen religion där läraren pratar om gangbang och allt möjligt, hon är bra rolig hon!

 

När jag slutade så följde jag med Lisa till Lit, haha himla kul att åka med henne, duktig förare! så sen så visa hon mig vart hon bor i Torvalla och släppte sedan av mig hemma, så båda hennes hem på typ 1-1.5 timmar är bra jobbat! :)

 

ska följa med Emil hem i helgen så blir inget bloggande, vi ska byta ruta och sånt roligt ^^, så vi får höras på söndag!

 

Hejs!

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback