Jag hoppas att ditt vin blir till vatten,Blixtar prickar dig,Hälsa till satan, vi hörs....

Hej!

 

sitter och gör samma sak som igår kväll haha,.. :p

 

idag har jag övningkört en massa, tränat olika grejer och jag är bäst! haha fast har en stört rolig bil, utan styrservo och med chok, men eftersom jag klarar de bra borde de gå superB med körskolan :)

sen så har jag DUSCHAT, kikat på datan, kikar på film, stickat, ja lite sånt där. och inatt har jag fint sällskap! en Timo som sover här med mig då mamma och anders åker och jagar imorrn bitti :)

 

Och imorn kommer syrran och patrik med två hundar hit, blir kul att träffa dom en sväng innan jag fär till stan! :) träffa nya hundvalpen!

 

 

Och ja, rubben är väl till någon speciell :)

HÖRS


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback