staden

hej!

 

sitter nu hos Nina i ås, vi kom hit för en stund sedan :)

 

vi var så stan en sväng idag vid 4, och när vi står och väntar på bussen till torvalla för att jag glömt laddare och sånt så kommer Kenza och en massa småbrudar gående med nå film kamera, står typ 5 meter ifrån oss, SÅÅÅ COOOLT! närå, men lite att se henne även om jag inte läser hennes blogg :) och sen vid sibylla på andra sidan kommer Isabelle Strömberg gående, två bloggare inom 3 min, fast dock äre inte coolt att se Isabelle..

Men då när vi sitter på bussen kliver se på en tjej och sätter vid bakom oss, och då kan man ju inte undgå att höra vad hon pratar om, och då hade hon varit på Modell castingen, så hade tydligen Kenza frågat hur gammal hon va, 22 år! haha, och hon babbla på om att hon typ va sur för hon hade inte gått vidare, Kunde inte hålla mig för skratt ;)

 

Jaa, så de va väl vad som hände :)

Ikväll blir de film, redbull och godis i ås! :)

 

Så vi hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback