sjuukt

Hej!

 

förlåt för himla lite bloggning förutom nå mobil inlägg... men idag måste jag bara blogga!!

 

ja, vart ska jag börja?! 
föreställningen vi såg var teater Barrda, en grupp utvecklingstöra som framförde en liten pjäs på en halvtimme, men den var så otroligt bra, dom fångade verkligen min uppmärksam het. dom var så bra på att spela och så NORMALA.

jag satt verkligen och tvingade mig själv till att inte gråta.

 

Men så idag hade vi en föreläsning. En som håller på med Healing. Och själv tror jag inte på sånt. men jag ville att hon skulle ta fram mig och testa för att se om hon vet att jag har varit sjuk eller något.

 

Och så tar hon fram mig,Hon sätter händerna på mitt huvud och.. och ni som följt min blogg vet att jag har haft en massa urinvägs infektioner, väääldigt många. och så vet hon det bara genom att ha händerna på mitt huvud. hon säger en massa grejer till hon omöjligt kan veta.. konstiga saker som jag känner, som ingen vet.

Några andra i klassen får också komma fram och saker hon säger stämmer på dom också.

SÅÅ SJUKT!!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback