helg!

Hej!

sitter i Kälarne och degar. eller njaaa, har en godis skål och spelar Mange schmidt och peppar inför 100dagars som är den 29e! biljetten till O'learys köpte jag i går så jag är beredd! PARTYYYY!!!

Jag och Malin sitter och puffar varandra på fb, hon mig, jag tillbaka. hela tiden. det kallar jag tidsfördriv!!
Sedan har vi svinkallt idag! brrrr..... fast hörde va va kallare på ett annat ställe, dit vill man inte ;)

Idag hade jag och Malin världens redovisning. Naturkunskap. skulle lära eleverna och lura läraren att vi visste vad vi talade om när vi pratade om HUGO-projektet. Man typ lokaliserar OCH sekvenserar och blaahaha vart DNA och Genom (inte genom, utan genom ) vart de finns i kroppen. förstår ni? :)

Näää. ska fortsätta puffa malin. vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: MALIN

OMG!!!!!!!!! DU skrev mitt nammn tre gånger !!!!!!!!!!! XD XD XD

2012-02-04 @ 13:06:04
URL: http://blondamalin.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback