Hsjööööö

hej!
sitter på rummetoch försöker få upp värmen, frysit typ hela dagen...
har varit hos malin ikväll, vi kikade på mello, kollade in folk på bdb och spelade yatsy, just precis vad jag behövde! :)
idag har jag bara degat, kikade på en film, lagade middag med mamma och kanske vilade ögonen liiiiite... 
Imorgon får jag skjuts in till stan med malin, super skönt! jag är ingen buss tjej, fyfan va trist!
Och aldrig mer att jag tar bussen från övik på söndagar då de kliver på så jävla mycke i hammarn att bussen kommerb till station 50 och min "sista" rätta stadsbuss gått för 5 min sedan, får vänta en 45 min och gå 1 jävla km hem för bussen är cp.. neej...
Okej, det där hade inte med något att göra, ville bara tillge er infon :)
hörs!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback