Woo

Tjoho!

 

Sitter i stan i helgen, ensam men det är skönt, jag kikar på film, leker med make-up och hare allmänt najs!

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt så mycke roligt, kan lägga in bilder sedan helgen när jag var hos Sofia i övik och hade det trevligt :)

Och nu när jag skrev det där gick jag in och skulle kika vad jag hade för bilder och insåg att jag inte hade lagt över dem så då ids ja inte göra de heller. ni kan få se en bild på mig istället för att ni är så gulliga ;)

 

Och förresten, va hände den 22? alltså i onsdags? Ni va otroligt många som va in här då, värsta uppförsbacken haha! plz tell me :)

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback