17:e januaaari

Hej!

 

sitter i stan har precis duschat och saknar min blåås som är i övik :( måste hämta den!

 

Annars har jag idag beställt hem ett wii spel "dance nått" från elgiganten som ska komma om några dar, fanns inte i butiken. och när de ha kommit blir det daaance ofta så schemat :) tihihihi!

 

sedan har jag bestämmt mig för att tatuera mig, har bestämt vad och har bild. ska bara beställa tid nu, så imorrn ska jag och emil åka en sväng och kika på studior ! wiiie, snart gaddad då :)

 

Nä inget nytt nu, vi hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback