Natten

Hallå!

Sitter i Kälarne å kan som vanligt inte sova, har försökt nu i några timmar men har alldeles för mycket på hjärnan för att kunna somna....

Ska bli skönt att åka till Malin imorrn å tolka lite madrass å leka av sig! :)


Första skol veckan detta året har gått bra, låg ju som sagt hemma tills onsdag men då pallrade jag mig iväg till idrotten. sedan har de gått snabbt, manikyr å sånt skit.
Ja annars då..? Gode lugnt.
Skulle behöva en utgång snart, någon som e på? Nästa fredag kanske??

Idag va jag och Malin förrresten på Make up store, med mig hem fick 2 ögonskuggor och en blush följa. kommer bild sen! Känner på mig att jag kommer bli beroende av mus å de kommer bli dyrt :p

Nää men nu ska jag läsa lite bloggar å sedan MÅSTE jag sova, annars dygnar jag fan, kanske sover i soffan. då väcks jag ju av folket :)

Hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback