Örnsköldsvik

hej!

sitter och slöar medans mina slavar lagar mat, blir hemma lagad pizza, mums!

Idag har vi gått lite på stan och jag har handlat spännande grejer som kanske ka fixaas ikväll, tänk att jag aldrig ska va nöjd!... haha :)
Jag har iallafall bestämmt mig nu för att vända på dygnet så inatt däckade jag kl 9 imorse i soffan och blev väckt å klev upp 11, så ikväll ska jag nog fan kunna somna :)
Sofia drar även på jobbet så blir nog gode lugnt ändå!

jaja, iallafall, ja.. sofia hämtade en ny "valp" igår som e 7 månader å med bara en pungkula tihi. Himla söt och lurvig osm ett litet (stort) får, ska lägga upp bild senare :) leker med den och med min favorit MOLLY som jag köpte en pip leksak  till idag, hon fattar nog inte riktigt att den ska pipa så hon bär bara omkring den å e stolt, sååå söt :) hon ryggade även tillbaka lite när jag tryckte på den så den pep, men snart fattar hon nog det även :)

Meeen nu ska jag piska till slavarna lite, JAG E HUNGRIG!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback