Östersund

Hejhej!

 

dåligt med bloggning, är iallafall i stan nu, SKULLE egentligen på skolan idag då de är första dagen efter lååångt lov, men fuck igår vart jag himla risig i kistan och samma idag, vaknade 6 kunde typ inte somna om men ja, somnade 7 halv 8 och vaknade 9 igen och drog ett tag innan jag klev upp så försov mig inte iallafall. :) (mamma I promise! )

 

Ska förresten börja SISTA terminen nu, shit pommes vad panik jag får, en sån jäkla massa jag måste fixa nu, balklänning, mösspåtagnings klänning, studentklänning (flak), klänningen för student kvällen och hår, smink, naglar GAAAH, och MINA BETYG!!! eeeehm, Hjälp?!

 

Iallafall hade jag det jätte bra i övik, just vad jag behövde just nu, käkade god mat varje dag, även SUUUBWAAAY!!! shoppade lite (eller för mycket......) lekte och blev beten ett antal gånger av molly ♥, färgade håret för er som missat kommer bild. 
Jaa, en hel del hann vi med, jag hann även kolla på Hockey, jag som aldrig kollar på hockey hah! :)
Är även nöjd att jag och sis har hållt ihop ;) så vare inte för cirkus 4-5 år sedan haha!

 

Jaja, har som inget mer att berätta just nu, ska duscha och sedan se hur magen mår om man kan stöka bort julen, för skolan ska jag fan inte till idag, nä nä.

 

hörs :)

Jag e sååå nöjd! :) känns mer som mig.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback