TATTOO

Jaaa, igår då så klockan 2 infann jag och Emil oss i Brunflo och Devine tattoo studio för lite tatuering.

Gjorde inte ont i början och var faktiskt riktigt skönt. men så när det gått typ 2 halv 3 timmar tog vi en paus för lite mat innan hon skulle börja fylla i tatueringen, Och i fyllningen gjorde så satans ont, men skam den som ger sig haha!

tog väl 1 å en halv timme till sedan var den klar, och då var jag så himla mörbultad men är så jäkla nöjd! kan verkligen rekommendera henne!

http://hairmake.se/Devine/Devine.html

Gå in och kika på hennes bilder! :D

 

Är så himla himla nöjd över min tatuering som står för allt jag är, att jag överlevde, att jag fick en andra chand och min kära saknade njure haha!

 


 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback