long time

Haaj


var ett tag nu sedan, känner inte riktigt suget för å blogga men ska försöka å göra ett inlägg någon gång ibland iallafall.

 

Sitter i sängen med molly nu, har stängt in lipton i buren då jag är ensam hemma med dom och mitt tålamod rykte när han kissade på min fluffiga MATTA! så han får sitta å gnälla hur jävla högt å länge han vill, han kommer inte ut förrns patrik kommer hem..

.

Har iallafall jobbat idag, en sväng, 7 - 13.30 ganska lagomt haha! sovit sjukt dåligt senaste nätter så va skönt med en kort dag :) jobbet går bra, ganska mycke nytt men man lär sig allt eftersom. trevlig personal.

.

I helgen på lördagen åkte jag till hammarn för å åka på crusing med Emil, vi hade de jätte bra å mysigt! Men de e ju hammarn också så de blir ju bråk, men tur som de e älskar jag de, man kan hejja på den fan man vill.

.

Jaja, Lisa ville att jag skulle lägga upp bilder på hur jag bor med sistaah, ganska litet gulligt sött rum. Men ha som inte fått till de förrens en vecka sedan kanske å ha inte riktigt haft tid å lagt in nå bilder. Men här kommer de.

å sen två bushundar som åt på min snusdosa å lekte innan han satte sig å kissa






Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback