Woop

tja fan!

 

Skriver idag då jag ÄNTLIGEN är ledig, har jobbat 7 dagar i rad nu och är ledig 1 dag innan jag jobbar 4 dagar till. Helt slut i kroppen men de blir ju massa pengar :)

 

Har som egentligen ingenting å skriva, är bara så jävla pepp på Turkiet!! Jag, Emil, Jesper å Sandra, kommer bli kuuuung! sol, värme, drinkar å ba hare jäkligt bra, 14 augusti kan få komma imorrn tycker jag!

Och eftersom vi fan inte haft någon sommar än kommer semestern sitta som ett smäck! funderar bara på å sola lite solarium innan å börja på brännan lite (:

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback